לחקור את פריז בהליכה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

נדמה שאין עיר בעולם המעוררת התרגשות תחושות עזות כמו פריז. בירת צרפת, נחשבת לאחת הערים היפות ובוודאי הרומנטיות בעולם. מאז ומתמיד היא היתה מוקד משיכה עבור מטיילים מכל העולם, זוגות שביקשו ליהנות בה בחופשה רומנטית, משפחות שביקשו לטייל בה עם ילדים, או אפילו רווקים ורווקות שביקשו לטור ולגלות אותה, כמו היו דמויות בספר או סרט צרפתי טוב.

בעיר פריז יש הרבה מאוד מה לראות, אפילו אם בוחרים לא להיכנס לשום מוזיאון, שום כנסייה או אתר אחר. ניתן להסתובב ברחובות ובסמטאות של פריז במשך שעות ארוכות וליהנות ממה שיש לעיר להציע. אפשר ללכת בה לאיבוד בקלות ותמיד למצוא מה לעשות ומה לראות. לא סתם סופרים, ציירים, פסלים ואמנים אחרים בחרו לבלות בה את החופשות שלהם או לעבור ולהתגורר בעיר.

לפני שמתחילים טיול בפריז, חשוב לזכור דבר אחד, אומנם בעיר יש רכבת תחתית נהדרת (מטרו) ואפשר להשתמש באוטובוסים ומוניות, אך את העיר צריך להכיר ולחקור דרך הרגליים. זו הדרך הנכונה לעשות זאת.

מאחר וצריך לחקור את פריז בהליכה, יש לקחת בחשבון שאפשר ונרגיש כאב בעקב הרגל במהלך ההליכה או בסיומה כשנחזור אל המלון. הכאב נובע מההליכה אך גם מהאופן בו המדרכות של העיר בנויות, מהעלויות והירידות הרבות. לכן מוטב לנעול נעליים מתאימות להליכה ממושכת.

מקומות שחייבים לראות בפריז?

כל מי שמתכנן ביקור בפריז בפעם הראשונה בחייו, בוודאי שמע על מקומות כמו שער הניצחון, שאנז אליזה, מגדל אייפל. אלו מקומות מתויירים ומוכרים. אפשר להגיע אליהם, אך הם המקומות המרכזיים והיחידים בפריז. הנה מספר דוגמאות למקומות נוספים שחייבים לבקר בהם:

גני לוקסמבורג – גני ענק המתפרסים על שטח של כמעט רבע מיליון מ"ר. גנים יפיפיים, שאפשר ללכת בשבילים שלהם, לערוך פיקניק, לרוץ, לרכב על אופניים ועוד.

גני טווליירי – עוד פארק שאסור להפסיד. ההבדל בינםן לבין גנים אחרים בעיר, שכאן מדובר על פארק עתיקים שמעבר לעובדה שהם יפים, הם מתפרסים על שטח נרחב וסביבם אפשר למצוא מגוון מקומות בהם ניתן לבקר, כמו למשל כיכר קונקורד הידועה.

הרובע ה-5 – פריז מחולקת לרבעים ואחד מהם הוא הרובע ה-5, הרובע הלטיני. שם אפשר למצוא את אוניברסיטת סורבון הידועה, חנויות ספרים, בתי קפה ואווירה מיוחדת במינה שמאפיינת צד מסוים של פריז. מומלץ לבקר כאן במיוחד בתקופת הלימודים.

פר לשז – אחד המקומות היפים בעיר הוא… בית קברות פר לשז. מקום שנחשב מוקד עלייה לתיירים, בין היתר בזכות שמות כמו אוסקר ויילד, ג'ים מוריסון ואמנים אחרים הקבורים במקום. הקברים הם מרשימים והמקום הוא מאוד יפה באופן כללי.

כאמור, יש הרבה מאוד מקומות מיוחדים ויוצאי דופן בפריז, הצטיידו בנעליים טובות בשביל שלא תרגישו כאב בעקב הרגל והקפידו לתת לרגליים שלכם לנוח בסוף כל יום, בשביל שתוכלו לקום למחרת ולטייל שוב.

 כאב בעקב הרגל

אז מה היה לנו בכתבה:
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!