מכשיר לייזר ביתי לכאבים

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים


מכשיר לייזר ביתי לטיפול בכאביםאותות הכאב עוברים למוח כשהשרירים, העצבים, העור או רקמות אחרות חולים, פצועים או נפגעים כתוצאה משימוש יתר. כאשר אזור הגוף הפגוע נרפא, הכאב נעלם. עד היום, תרופות מרשם וללא מרשם שימשו במקרים רבים על מנת לנטרל את הדלקת והכאב.

אך משככי כאבים כרוכים בתופעות לוואי. חוקרים גילוי כי טיפולי לייזר מציעים חלופה עדינה, טבעית ולא פולשנית להפחתת הכאב.

גישת הטיפול בלייזר להקלה מעמיקה על כאבים וריפוי רקמות, ידועה ביעילותה בשנים האחרונות, ורופאי עור וכירופרקטים רבים משתמשים בשיטת טיפול זו.

לייזרים זמינים בעוצמות קרינה שונות בהתאם לחומרת תסמיני הכאב או בעיות העור, והמכשירים זמינים אף לשימוש ביתי.

טיפולי לייזר ביתיים להקלת כאבים

הנושא המשמעותי ביותר בשימוש הקליני בלייזר, הוא עומק החדירה. רוב מכשירי הלייזר לשימוש ביתי מופעלים באמצעות אורך גל של 635 ננומטר גלוי. כאשר בוחנים את עומק החדירה עם לייזר, האור חודר רק ברמה של אחד עד שני מילימטר לגוף.

מכשירי הלייזר שימושיים ביותר לטיפול בבית בפצעים שטחיים, חתכים, שחיקת עור ואפילו לטיפול בוויטיליגו. הם חודרים מספיק עמוק לשם הקלת הכאב וריפוי הרקמות הפצועות, אך אינם פוגעים בגוף וברקמות הסובבות את אזור הפציעה.

עוצמת הלייזר היא גורם מכריע נוסף בטיפול לייזר במכשיר ביתי. כוח נמדד בוואט, הקשור לבהירות האור. לייזר ביתי מופעל באור בהיר, ויכול לייצר יותר אנרגיה ליחידת זמן. הטיפול בלייזר במכשיר ביתי מספר שני יתרונות משמעותיים:

מינון הטיפול באור הלייזר ניתן לשימוש על נפח גדול של רקמות; ובאמצעות קרינת האור הבהיר יותר על פני השטח, פוטונים של אור מסוגלים לחדור עמוק לרקמות, ולאפשר לסובלים מכאבים לטפל בעצמם בבית במצבי כאב עמוק.

למידע נוסף אודות: מוצרי בריאות בטכניקת לייזר לשימוש ביתי

השפעות ריפוי של טיפול בלייזר

בעבר, הטיפול בלייזר בוצע במרפאות ועל ידי רופאים מיומנים בלבד. אך בשנים האחרונות, סוגים שונים של מכשירי לייזר מתקדמים הפכו לזמינים לשימוש ביתי. חוקרים העריכו את יתרונות הטיפול בלייזר להקלת כאבים באמצעות השימוש במכשירים אלו, והשיגו תוצאות מפתיעות הקשורות להשפעה היעילה של המכשירים על ריפוי הפצע וצמיחת הרקמות.

פליטת האנרגיה מהמכשיר הביתי חשובה גם לטיפול בעצבים ובנוירונים, שכן התיאוריה המדעית גורסת שכאשר מתרחשים תהליכי פציעה או מחלה, תאים אלו סובלים מדלדול אנרגיה המשפיע על התחלת אותות הכאב.

כשהעורקים סופגים את האור, הם משחררים תחמוצת חנקתית, המרחיבה את כלי הדם ומשפרת את זרימת הדם. כשזרימת הדם משופרת, חמצן וחומרים מזינים אחרים זורמים באופן חופשי יותר לאזור הכאב. גם מערכת הלימפה עוברת מחזור מוגבר, אשר אחראי אף הוא על העברת חומרים מזינים, בנוסף להגנה על הגוף מפני זיהום.

היתרונות הבריאותיים של מכשיר לייזר ביתי

במהלך הטיפול, מתרחשות שלוש פעולות. ראשית, הטיפול במכשיר לייזר ביתי מסייע להפחתת הכאב, הפחתת הדלקת, ושיפור ריפוי רקמה קשה או רכה, כולל השרירים, הגידים או אפילו העצמות.

הטיפול מגרה את האנזים מונואמין ציטוכרום במיטוכונדריה של התאים. זהו אחד מגילויי המפתח במדע הטיפול בלייזר. הטיפול ממוקד על תאים פצועים ופגומים, המקבלים בקלות פוטונים של אור.

ייחוד הטיפול במכשיר לייזר ביתי הוא אפשרות החדירה העמוקה לגוף כדי להגיע לאזורים כגון עמוד השדרה והירכיים, לטיפול בפצעים שטחיים.

כיום כמה מכשירים מצוינים בשוק שהמוביל בהם לפי בדיקה שביצענו הוא ההנדי קיור לייזר שהוכח כמסייע להפחתת כאבים בטיפול קצר מועד ובנוחות הביתית של כל מטופל.

טיפול במכשיר לייזר ביתי לפני טיפולים פולשניים לכאבים חמורים

תכנית הטיפול לכאבים יכולה לכלול את התזונה הטובה ביותר ותכנית הפעילות הגופנית המתקדמת ביותר בעולם. אך שיטות אלו אינן מטפלות בכאבים הנובעים מתאונות או פציעות.

מנתחים ממליצים במקרים רבים לתקן או להחליף את המקרים, ולעתים הניתוח אכן הכרחי, אך לעתים קרובות יותר, מנתחים ממליצים על גישות טיפול פולשניות כתוצאה מחוסר מודעות לאפשרויות טיפול יעילות אחרות, כולל כוח הריפוי של הלייזרים.

סוגי כאבים ופציעות הניתנים לטיפול במכשיר לייזר ביתי

הטיפול במכשיר לייזר ביתי מתרחש כמעט ללא תופעות לוואי, בניגוד לניתוח. הטיפול ניתן לשילוב באופן יעיל עם מספר שיטות טיפול אחרות, כולל שיטות שונות לטיפול ברקמות רכות. באופן אידיאלי, הרופא ימליץ על שימוש במכשיר לייזר ביתי לטיפול בכאבים, לפני שימליץ על שיטות טיפול פולשניות.

דוגמאות לסוגי כאבים בהם ניתן לטפל ביעילות עם מכשיר לייזר ביתי כוללות: כאבי גידים, נקעים וכאבי שלד; כאבים הנובעים משימוש חוזר של המפרקים, כגון תסמונת התעלה הקרפלית; כאבים הנובעים מפציעות טראומטיות, כגון תאונות רכב; ובעיות כרוניות כגון כתף קפואה ודלקת מפרקים.

אז מה היה לנו בכתבה:
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!