חזרה לשורשים: טיפול בכאב עם התמקדות בכוח הריפוי הטבעי של הגוף

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

מומחים בתחום הרפואה והטיפול, מכל הסוגים, רופאים, מטפלים ואחרים, יודעים להסביר שכל טיפול בכאב, פיזי, מתחיל ביכולת של הגוף לרפא את עצמו. כוח הריפוי הטבעי הוא הבסיס לכל תהליך טיפולי מוצלח. מה שעומד מאחורי גישה זו, היא הכרה שהגוף שלנו יודע מה הוא צריך, למה הוא זקוק, ויש לו את הכלים והיכולות לרפא את עצמו אם עובדים איתו נכון ונותנים לו את הכלים הנכונים.

באופן טבעי, ככל שהטכנולוגיה יותר מתקדמת, כך קל יותר לגוף לטפל בעצמו ואפשר להגיע להשלים את תהליך הריפוי מהר יותר. אנחנו כל הזמן מנסים לחפש דרכים כיצד לייצר את הטכנולוגיות והכלים שיאפשרו לנו לקצר תהליכים ויחד עם זאת, להביא לתוצאות טיפול טובות יותר.

אחת הדוגמאות לכך הם q-room. אלו חדרים בהם ניתן טיפול בכאב בעזרת מכשור מתקדם שמסוגל ללמוד את מקורות הכאב של המטופל ולהעניק לו טיפול מדויק במשך זמן קצר. בסופו הוא יוצא מן החדר ללא כאב, כשביכולותיו לחזור אל שגרת חייו.

הטיפול בחדרים אלו מתבצע על ידי פיזיותרפיסטים מוסמכים, אשר מקבלים את כל הנתונים מהמכשיר ואז עוברים על אזור הטיפול באמצעות הכלים שהוא נותן להם. בין הפציעות בהן אפשר לטפל באמצעות מכשור זה, אפשר למצוא: פציעות ספורט, פציעות דיסק, כאבי ראש ומיגרנות, שברי מאמץ, דלקות מפרקים, כאבי שרירים, נקעים/מתיחות ועוד.

איך כוח הריפוי הטבעי משתלב בטיפול?

הסיבה שבגללה טיפול בכאב באמצעות מכשור מתקדם כמו שישנו ב-q-room, היא יכולת הריפוי העצמי של המטופל. לכל אחד מאיתנו יש במוח מנגנון מיוחד שמאפשר לגוף לתקן את עצמו במקרים של כאבים ומחלות וכדומה. המכשיר מעורר את אותו מנגנון, באמצעות אלמנטים מתקדמים המצויים בתוכו, וזה מאפשר להתגבר על הכאב.

אם לבני אדם לא היה את המנגנון הזה ולא היה להם את כוח הריפוי הטבעי, אזי שהגוף, במקרה הטוב, לא היה משתף פעולה, במקרה הרע, היה נלחם במכשיר או בכל אמצעי אחר שהיה מבקש לטפל שהוא חווה. כוח הריפוי הטבעי אומר שהגוף לא רק יכול לרפא את עצמו, הוא מעוניין בכך. המכשיר מעורר את המנגנון הזה וביחד שניהם מתגברים על הכאב.

למה מומלץ לבוא לטיפול ב-q-room?

טיפול בכאב דרך Q-ROOM הוא אידיאלי משלוש סיבות עיקריות:

ראשית, מדובר על תהליך טיפול קצר ואיכותי. במקום לעבור תהליכי טיפול ארוכים, מסורבלים ולא תמיד נוחים, אזי שכאן הטיפול הוא מהיר, יסודי ואיכותי.

שנית, אחד הדברים שטיפול במסגרת Q-ROOM מצמצם זה את הצורך להשתמש בתרופות. דבר שיכול לייצר תופעות לוואי שיחייב טיפולים אחרים.

שלישית, הטיפול פועל באמצעות טכנולוגיה, אך בסופו של דבר, הוא קשור ישירות לכוח הריפוי שיש לגוף, לכוח הנמצא אצל כל אחד ואחת מאיתנו.

טיפול בכאב

אז מה היה לנו בכתבה:
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!