מוצרי בריאות בטכניקת לייזר לשימוש ביתי

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים


זה לא סוד שהלייזר הוא אחד מסוגי הטיפולים הנפוצים כיום בעולם הרפואה. מזה שנים שמומחים בכל רחבי העולם גילו את היתרונות המגוונים של הלייזר ואת ההשפעה החיובית האפשרית שלו על שלל מצבים בגוף. כך למשל הסרת משקפיים וטיפול במחלות עיניים באמצעות לייזר הוא טיפול נפוץ הנערך במכונים הייעודיים לכך. דוגמא נוספת היא הסרת שיער בלייזר, טיפול אותו אנחנו מבצעים במקרים רבים אצל אנשי מקצוע.

החדשות הטובות הן שבמרוצת השנים, עם התפתחות הטכנולוגיה, גדל משמעותית מספר המוצרים מבוססי הלייזר המיועדים גם לשימוש ביתי. במאמר הבא נציג בפניכם כמה מהמוצרים הנפוצים והשימושיים ביותר הידועים כיום.

מכשירי הסרת שיער

כפי שציינו מעלה, הסרת שיער בלייזר נחשבת לנפוצה בכל קנה מידה. יש כיום מספר הולך וגובר של מכשירי לייזר לשימוש ביתי להסרת שיער, המחזיקים בנקודות ההתחלה בכמה יתרונות על פני ביצוע הטיפולים במכונים ייעודיים: הטיפולים הביתיים הם נוחים לביצוע, ניתן לעשות אותם בכל זמן למעשה והעלות היא נמוכה בהשוואה לטיפולים במכונים מקצועיים.

עיקרון הפעולה של מכשירי לייזר זהה למכשירים המאסיביים הנמצאים במכונים המקצועיים: אנרגיית אור באורכים שונים מגיעים לתאי הפיגמנטים של שורשי השערות, מזהים שם את הגוונים הכהים של שורש השערה ומשוגרים לשם, מה שיביא להרס שורש השערה. עם זאת ברור שהמכשירים הביתיים פועלים בעוצמה פחותה ומוגבלת ביחס למכשירים המקצועיים, מה שנועד למנוע מצב של נזק לגוף עקב שימוש שגוי או לא מבוקר (חשוב להדגיש שבכל מקרה כולל השימוש, במיוחד בתדירות גבוהה, פוטנציאל לנזקים מסוימים לעור). אי אפשר לבנות על מכשירי הלייזר הביתיים לעבודה על אזורים נרחבים בגוף או ל

תוצאות לזמן ממושך מדי, אבל כטיפול נקודתי וקצר מועד מדובר ביופי של פתרון.

מכשירי לייזר להפחתת כאבים

אחת הבשורות המשמעותיות של עולם הלייזר בשנים האחרונות הוא הכניסה שלו לשדה המשחק המבוקש של טיפולים להפחתת כאבים. מכשיר הלייזר הביתי להפחתה על כאבים עושה גם כן שימוש בקרני לייזר שדרגת העוצמה שלהם היא יחסית נמוכה, אך עדיין תיתכן השפעה חיובית משמעותית מאוד על הגוף.מוצרי בריאות בטכניקת לייזר לשימוש ביתי

לא כל הסיבות המביאות להשפעה הזו ידועות כיום, אבל הנחה מקובלת היא שהשפעה מבוססת על שחרור אנדרופינים בגוף. האנדרופינים ידועים כ"משככי כאבים טבעיים", ומכאן שההקלה בדרגת העוצמה של הכאבים עשויה להיות משמעותית. הלייזר בנוסף מאיץ את התחדשות הרקמה באזורים הפגועים ובכך מביא לזירוז תהליכי ההחלמה והשיקום הטבעיים שלו. מכשירי הלייזר יכולים לסייע להתמודדות עם שלל מצבים רפואיים, דוגמת בעיות מפרקים, פציעות ספורט, בעיות עור ועוד.

מכשירים לשיפור מצב העור

את הסקירה אנחנו ממשיכים עם מכשירים ביתיים המסייעים להתמודד עם שורה ארוכה של בעיות הקשורות לעור. שליחת קרני הלייזר עשויה להאיץ את הריפוי של צלקות טריות ופצעים קשים, ובכך להביא לשיפור המשמעותי המצופה במצב העור. דוגמא נוספת היא פצעי אקנה ("פצעי הבגרות"), שמהווים פגם אסתטי וגם פוטנציאל לזיהומים ולסיבוכים בהיעדר טיפול הולם. באמצעות מכשיר לייזר ניתן לשפר את מצב הציפורניים, בעיקר כאשר סובלים מפטרת ציפורניים.

מכשירי לייזר לטיפול דנטלי

כל אדם צפוי לעבור הרבה מאוד טיפולי שיניים במהלך השנים. אבל למה לא לעבור חלק מהם בבית? שימוש במכשיר לייזר עשוי לסייע לאוכלוסייה הרחבה הסובלת מבעיות פה ולסת. בכוחם של הטיפולים המבוקרים לשכך כאבים, להפחית נפיחויות מקומיות וגם דלקות.

מכאן שניתן להשתמש בהם בשלל מצבים, דוגמת שיקום הפה לאחר עקירה או טיפול כירורגי מורכב, התאוששות מניתוח חניכיים, טיפול בדלקת חניכיים, דלקת בחלל הפה או הרפס, רגישויות עזות לחום או לקור ועוד.

לצפייה במוצרים באתר חנות מרלין – merlin.co.il

אז מה היה לנו בכתבה:
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!