מכשיר לייזר לפטרת ציפורניים

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים


מכשיר לייזר לטיפול בפטרתטיפולי לייזר לפטרת הציפורניים נחשבים כשיטות טיפול מתקדמות שזכו לפופולאריות רבה בשנים האחרונות. אנשים הסובלים מהפטרת, שאינם מעוניינים לקבל את הטיפול במרפאה, יכולים להשתמש במכשירי לייזר חדשים קטנים, ולטפל בפטרת בנוחות הבית.

אלו הם מכשירי לייזר המסתמכים על סוג מיוחד של אור עז להריגת הפטרייה, שהיא הגורם השכיח לכאבי ציפורניים ופגיעה בצמיחת הציפורן. מכשירים אלו מהווים חלק מהגל החדש של מוצרי לייזר לטיפול ביתי, שיכולים לסייע בהקלת כאב, טיפוח העור, וטיפול בבעיות עור. מספר ניסויים קליניים בחנו את יעילות המכשיר הביתי לטיפול בפטרת, והניבו תוצאות חיוביות ביותר.

מהי פטרת הציפורניים?

פטרת הציפורניים היא זיהום פטרייתי של הציפורן. הוא נגרם כשנבגים קטנים ביותר של פטרייה מזהמים את העור. ככל שהפטרת חודרת עמוק לציפורן, היא עלולה לגרום לעיבוי, שינוי בגוון, והתפוררות קצוות הציפורניים.

הזיהום עלול להוביל לשינוי גוון הציפורניים לצבעים לבנים, שחורים, צהובים או ירוקים. במקרים רבים, הפטרת מתפתחת לדלקת הגורמת לכאבים, ובמקרים מסוימים הפטרייה עלולה להקשות על ההליכה. פטרת הציפורניים אינה נעלמת מעצמה, ויש לפטר בה על מנת להיפטר ממנה.

הגורמים להתפתחות פטרת הציפורניים

זיהום פטרייתי בציפורניים מתרחש כתוצאה מנוכחות גידול יתר של פטריות תחת הציפורניים או מעליהן. פטריות משגשגות בסביבות חמות ולחות, כך שהציפורניים נחשבות לסביבה המעודדת צמיחה טבעית שלהן. הפטריות שגורמות לגירוד כגון אצל ספורטאים או במצב של גזזת, עלולות לגרום לזיהומים בציפורניים.

נוכחות פטריות במקום אחר על הגוף עלולות לגרום לפטרת הציפורניים. אם אדם בא במגע עם אדם אחר שיש לו זיהום פטרייתי, הוא עלול להידבק.

בטיפול מניקור או פדיקור בסלון לטיפול בציפורניים, יש להקפיד לשאול את הצוות כיצד הם מחטאים את כלי העבודה, וכמה פעמים ביום הם מנקים את הכלים ואזורי הטיפול. מכשירי טיפול כגון משייפי ציפורניים וקוצצי ציפורניים עלולים להפיץ זיהומים פטרייתיים מאדם לאדם, אם אינם עוברים חיטוי.

תסמיני פטרת הציפורניים

זיהום פטרייתי של הציפורניים עלול להשפיע על כל הציפורן או על חלקה. התסמינים הגלויים והנפוצים כוללים:

  • פגיעה מתחת לציפורן.
  • הופעת גוון לבן או צהוב על הציפורן.
  • התפוררות קצה הציפורן.
  • קילוף לבן על פני הציפורן, במצב שעשוי לגרום לעיתים לניקוב הציפורן.
  • כתמים צהובים בחלק התחתון של הציפורן.
  • נשירת הציפורן.
  • עיוות הציפורניים והתרוממותן מעל הבסיס.
  • ריח רע שמקורו בציפורן הנגועה.
  • ציפורניים שבירות או מעובות.

למה להשתמש במכשיר לייזר ביתי לטיפול בפטרת הציפורניים?

קיימות מספר סיבות להשתמש במכשיר ביתי לטיפול בפטרת:

זוהי גישת טיפול שאינה פולשנית – ניתן להשתמש במכשיר בפרטיות הבית, ללא צורך בהשקעת הזמן הדרוש להגעה למרפאה, הזמנת תורים רחוקים, או הגברת הכאב הכרוך בהליכה.

המכשיר קל לשימוש – המכשיר הביתי לטיפול בפטרת הציפורניים ידידותי למשתמש ומדריך ההפעלה קל להבנה.

הטיפול מתבצע ללא תופעות לוואי – בניגוד לטיפולים פולשניים או כימיים, ניתן לטפל בפטרת הציפורניים ללא כאבים או השפעות נלוות של טיפולי רעילים, והתוצאות יעילות.

המכשיר בטוח לשימוש – הטיפול מתבצע ללא נזק גלוי לציפורן המטופלת או לעור הסמוך.

המכשיר קומפקטי – זהו מכשיר קטן שניתן לשאת אותו בתיק אם יוצאים לנסיעות.

האופן בו פועל מכשיר לייזר ביתי לטיפול בפטרת הציפורניים

זהו מכשיר לשימוש ביתי הפועל על רמות נמוכות של אור, שאינן מחממות מדי את רקמת הגוף. מכשירים אלו, המיועדים לטיפול בפטרת הציפורניים, מורכבים משילוב קרינת פולסים של לייזר. פעימות הלייזר חודרות עמוק לרקמה ומכוונות לפתוגנים הגורמים לפטרת.

המכשיר משתמש באורך גל של כ-900 ננומטר, כך שהלייזר מסוגל לחדור עמוק לרקמה, בעוד שהאור פועל ללחימה בתאי הפטרייה שנמצאים על המשטח החיצוני של הציפורן. אור הלייזר מסייע אף לעצירת השפעת הפטרייה על בהונות אחרות באזור.

מכשיר לייזר ביתי קל ביותר לשימוש. פשוט מציבים את המכשיר על האזור הנגוע ולוחצים על כפתור ההפעלה. נורית הטיפול תתחיל להבהב והמכשיר פולט אור גלוי. המכשיר פועל במשך כשבע דקות לכל ציפורן, ונכבה בתום שבע הדקות.

כדי שהמכשיר יעבוד ביעילות, יש לטפל בכל אזור נגוע מדי יום. ניתן לטפל בפטרת הציפורניים עד שלוש פעמים ביום, למרות שרוב הסובלים מהפטרת מסתפקים בשימוש במכשיר אחת ליום, שכן הפעולה משפיעה לזמן רב. הטיפול התקני בשימוש במכשיר ביתי משפיע לתקופה של שלושה חודשים עד חצי שנה, עד שהפטרת מתנקה לחלוטין.

אז מה היה לנו בכתבה:
מאמרים לקריאה נוספת
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!