מכשיר לייזר רך לטיפול בכאב בבית

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים


מכשיר לייזר רך לטיפול בכאב בביתטיפול בלייזר רך או טיפול בלייזר ברמה נמוכה (LLLT) הוא טיפול המשתמש באורכי גל ספציפיים של האור על מנת ליצור אינטראקציה עם רקמות העור, ולסייע בהאצת תהליך הריפוי.

טיפול בגישת לייזר רך ביתי מתאים לאנשים הסובלים ממגוון נרחב של כאבים כרוניים חמורים, ומסייע במניעת כאב, נפיחות האזור הפגוע, שיפור בריאות העור ושיפור התפקוד לאחר הפציעה.

בעיות עור וכאבים הנובעים ממצבים בריאותיים כגון פציעות רקמות רכות, כאבי שרירים ושלד, כאבים המתרחשים לאחר ניתוח, כאבי מפרקים, והרפס סימפלקס, מגיבים אף הם היטב לטיפולי לייזר. לייזר רך יכול לעורר את התאים בגוף לתיקון רקמות, הפחתת דלקת והקלת כאבים.

האופן בו עובד מכשיר לייזר רך

זהו מכשיר כף יד בגודל של פנס, הממוקם ישירות על האזור הפגוע למשך חצי דקה עד מספר דקות, בהתאם לגודל השטח המטופל, והמינון המסופק על ידי יחידת הלייזר הרך.

במהלך הטיפול במכשיר לייזר רך לטיפול ביתי, פוטונים שאינם תרמיים של אור הנפלטים מהלייזר, עוברים דרך שכבות עור, הדרמיס, האפידרמיס, והרקמה התת עורית או רקמת השומן מתחת לעור. לקרן הלייזר יש את היכולת לחדור עד לעומק של שניים עד חמישה סנטימטרים מתחת לעור בעוצמת קרינה של 90mw ו-830 ננומטר.

ברגע שקרן האור עוברת דרך שכבת העור ומגיעה לאזור המטרה, היא נספגת ומתקשרת עם האלמנטים הרגישים לאור בתא.

כשהתאים סופגים אנרגיית אור זו, מתרחשת סדרת אירועים בתאים המובילים בסופו של דבר לנרמול רקמות פגומות, הפחתה בכאב, טיפול בדלקות ובצקת, והפחתה כוללת של זמן הריפוי, באמצעות הגדלת חילוף החומרים הבין תאי.

בנוסף, עוצמה גבוהה של לייזר רך, המופעלת על נקודה אחת בגוף, יכולה לשחרר את הכאב ולטפל בו באופן זהה לטיפולי דיקור.

ברגע שמבינים את מנגנוני הטיפול בלייזר רך, ואת ההשפעות הפיזיולוגיות שלהן, הטיפול הופך לכלי רב עוצמה, ואנשים הסובלים מכאבים יכולים להשתמש במכשירי הלייזר בנוחות ביתם, ולמנוע את הכאב ולהפחיתו בכל עת.

מכשירי לייזר רך לטיפול ביתי

לייזרים רכים לשימוש ביתי יעילים להפחתת כאבים ומוכחים מדעית בכל הנוגע לבטיחות השימוש בהם. הם קלים לשימוש ומציעים תכונות שונות, עם אורכי גל שונים, צפיפויות כוח, יכולות תדרים ושילובים. תכונות אלו מאפשרות לאנשים לטפל במגוון בעיות עור וכאבים.

מומחי טיפול בלייזר מעניקים ייעוץ הנוגע לשימוש במכשירי הלייזר הביתיים, עונים על שאלות ומסייעים בהתאמת הטיפול לצרכים האישיים.

מכשירי לייזר רך לשימוש ביתי מופעלים על ידי הטכנולוגיה המתקדמת ביותר של רפואה דרמטולוגית לסייע בטיפול בכאב וריפוי פנימי של אינספור מצבים בריאותיים ברמה התאית. מכשירים אלו פועלים ברמה נמוכה של לייזרים ונקראים אף לייזרים רכים, לייזרים לכאב, לייזרים רבי תדר, ולייזרים לשימוש ביתי וריפוי עם פעימות אור.

מכשיר לייזר רך לטיפול ביתי חוסך זמן וכסף

לייזרים רכים לטיפול ביתי נוחים ביותר לשימוש על ידי כל בני המשפחה. ניתן להשתמש בהם בכל עת ובתדירות הרצויה. תוצאות הטיפול משפיעות לטווח הארוך, ולכן השימוש בהם באופן קבוע נוטה לייצר תוצאות טובות יותר לטווח הארוך.

לייזרים רכים משמשים לטיפול בנקודות כאב עם תוצאות מצוינות בגישה שאינה פולשנית, ללא תופעות לוואי שליליות, או השפעה רעילה של תרופות כימיות.

מכשיר לייזר רך לטיפול בכאב בבית הוא מכשיר נייד המיועד לטיפול מקצועי למגוון מצבי כאב נפוצים, כגון תסמונת התעלה הקרפלית, פיברומיאלגיה, תסמונות כאבי מפרקים, כגון כאבי ברכיים, כאבי גב תחתון, כאבי גב עליון, כאבי צוואר, דלקת מפרקים והפרעות גידים כגון דלקת גיד אכילס, מרפק טניס.

ניתן להשתמש במכשיר הביתי גם לטיפול במחלות עור רפואיות כגון אקנה, הרפס סימפלקס, ריפוי פצעים, צלקות, פצעים פתוחים, פציעות לאחר ניתוח, כוויות, חידוש עור, בעיות שיניים ופציעות ספורט.

מכשיר לייזר רך מאיץ תהליכי ריפוי טבעיים ומאפשר את חידוש העור והרקמות. קל להשתמש במכשיר בנוחות הבית, הוא יעיל ובטוח ומתאים לטיפול בבעיות כאב כרוניות. המכשיר הביתי מומלץ לשימוש לריפוי הפצעים והפגת תסמיני הכאב החמור או הכרוני.

יתרונות טיפול ביתי בטכנולוגיה מתקדמת

הנדיקיור למשל הינו מכשיר ביתי לטיפול בכאב בלייזר רך, מייצג את הטכנולוגיה החדישה ביותר לטיפול בכאב. הלייזר מפיק אור רך, נייד וידידותי למשתמש, ברמה זהה לטיפול בכאב על ידי אנשי מקצוע בבתי חולים ומרפאות.

הטכנולוגיה החדשנית מספקת את הכוח ואת הלכידות של קרני אור לייזר לחדירה לרקמות עמוקות והשגת תוצאות מרשימות.

לייזר רך הוא חזק ויעיל, ובטוח וקל לשימוש ביתי. להקלת כאבים, ניתן להשתמש בגישת טיפול זו לבד, או לשלב את הטיפול עם גישות טיפול קונבנציונאליות, כגון פיזיותרפיה, עיסוי או תרופות.

מכשיר לייזר רך לטיפול ביתי בכאב הוא מכשיר נייד קל המופעל על ידי סוללות נטענות. הוא מתומחר במחיר סביר וניתן לבצע בקלות את הוראות השימוש והמלצות הטיפול המפורטות במדריך למשתמש. המכשיר בטוח גם לבריאות העין, כלומר, אין צורך לחבוש משקפי מגן במהלך הטיפול.

אז מה היה לנו בכתבה:
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!