טיפול בלייזר לבעיות במפרקים

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים


טיפול בלייזר לבעיות במפרקיםתרפיה בלייזר קר היא שיטת טיפול המבוססת על טיפול בלייזר לבעיות במפרקים בעוצמה נמוכה. קרני הלייזר מצליחות לחדור דרך רקמת העור מבלי לגרום לנזקים ומבלי לגרום לחימום משמעותי של הרקמה ולהשפיע על רקמות רכות ברמה התאית.

בין היתר מכשירי הלייזר הקר הרפואיים מסייעים להתחדשות העור, מפחיתים פעילות דלקתית, מאיצים את זרימת הדם, מפחיתים כאבים ועוד. הואיל ומדובר בטכניקה טיפולית בעלת השפעה רחבה, אין זה פלא שנעשה כיום שימוש במכשירי לייזר קר לטיפול במגוון רחב של כאבים, בעיות ופציעות. אחד השימושים המרכזיים במכשירי לייזר קר הוא לטיפול בסובלים מבעיות מפרקים שונות.

טיפול בלייזר לבעיות במפרקים בפציעות ספורט במפרקים

פציעות ספורט במפרקים הן בדרך כלל תוצאה של שימוש יתר במפרק או הפעלת עומס יתר על המפרק אך בנוסף קבוצה מגוונת זו של פציעות כוללת גם פציעות טראומטיות. הן פציעות של שימוש יתר או עומס יתר והן פציעות טראומטיות במפרקים, גורמות לפגיעה תפקודית בדרגת חומרה כזאת או אחרת, לכאבים ולפגיעה באיכות החיים של הסובלים מהן. כמו כן פציעות ספורט במפרקים לרוב באות לידי ביטוי בהתפתחות של דלקת במפרקים המעורבים.

באמצעות טיפול בלייזר לבעיות במפרקים ניתן לסייע רבות לסובלים מסוגים שונים של פציעות ספורט במפרקים, כשבין היתר מדובר בברך אצנים, ברך שחייני חזה, מרפק גולף, מרפק טניס, נקע בקרסול, פציעת מפרק שיא הכתף והבריח, פציעות ריצה הגורמות לכבאים במפרק הבוהן ועוד.

טיפול בלייזר לבעיות במפרקים לטיפול בסובלים מדלקת מפרקים

דלקת מפרקים היא לא מחלה אחת כי אם קבוצה של יותר מ-200 מחלות שונות הבאות לידי ביטוי בהתפתחות של דלקת במפרק אחד או יותר ממפרקי הגוף. בין היתר מדובר בדלקת מפרקים זיהומית, דלקת מפרקים ניוונית, דלקת מפרקים שגרונית ועוד. דלקות מפרקים יכולות לפגוע במפרק אחד או במספר מפרקים במקביל, לבוא לידי ביטוי בהתקפים (שביניהם תקופות של הפוגה) או באופן מתמיד ללא הפסקה, לגרום לכאבים חמורים ולפגוע בתפקוד המפרק או כמעט שלא לגרום לתסמינים קליניים כלשהם.

תרפיה בלייזר קר יכולה להקל במידה משמעותית על כאבים שמקורם בדלקת מפרקים, ללא קשר לסוג או מיקום המפרק וללא תלות בגורם שהוביל להתפתחות הדלקת. יחד עם זאת חשוב רק לציין כי במקביל לשימוש במכשירי הלייזר הקר, יש לטפל גם בגורם הראשי לבעיה.

כך לדוגמה אדם הסובל מדלקת מפרקים זיהומית במפרק הברך, יוכל ליהנות מהקלה בחומרת הדלקת ובכאבים על ידי שימוש במכשיר לייזר קר, אך מבלי לטפל במחולל הזיהום, לא יוכל להגיע לריפוי מלא.

כמה טיפולים יש לעבור במקרה של בעיות מפרקים?

התגובה טיפול בלייזר לבעיות במפרקים משתנה ממטופל למטופל. כך לדוגמה ישנם מטופלים המדווחים על שיפור מהיר מאוד ואפילו כבר לאחר הטיפול הראשון ולעומת זאת ישנם הזקוקים למספר טיפולים כדי ליהנות משיפור במצבם. בדרך כלל כבר לאחר מספר שבועות של טיפולים רציפים, בהתאם להנחיות ופרוטוקול הטיפול, מושגת ההשפעה המרבית של הטיפול.

מעניין לדעת כי חולים רבים מדווחים על כך שהטיפול בלייזר קר הוביל לשיפור מהיר יחסית במצבם התפקודי והרפואי וזאת לאחר שהתנסו במשך שנים במגוון טיפולים אחרים, ללא השפעה משמעותית.

פרוטוקול הטיפול מותאם לכל מטופל ומטופל בנפרד, בהתאם לחומרת הבעיה והתסמינים, לגילו, אורח חייו, טיפולים נוספים שהוא מקבל ועוד. כמו כן חשוב במהלך הטיפול לעקוב אחרי התסמינים והשפעת הטיפול, על מנת שניתן יהיה לבחון את התגובה לטיפול ולהעריך את היעילות שלו. בהתאם לצורך, ניתן לבצע שינויים במשך הטיפול, בתדירות הטיפולים ועוד.

אז מה היה לנו בכתבה:
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!