טיפול בלייזר לבעיות אורתופדיות

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים


טיפול בלייזר לבעיות אורתופדיותנכון להיום תרפיה בלייזר קר (נקראת גם תרפיה בלייזר רך וביוסטימולציה באמצעות לייזר) משמשת לטיפול במגוון רחב של בעיות רפואיות וסוגים שונים של כאבים.

בין היתר מדובר בבעיות נוירולוגיות, כאבי ראש, בעיות עור ועוד. יחד עם זאת, אין ספק שהתחום המרכזי שבו נהוג לטפל כיום באמצעות מכשירי הלייזר הרפואיים הוא התחום האורתופדי. בעיות אורתופדיות הן פגיעות טראומטיות, ליקויים ומחלות של מערכת השרירים והעצמות.

תחת הגדרת המטריה של "בעיות אורתופדיות", ניתן למצוא מגוון אינסופי של בעיות שונות. כך לדוגמה ישנן בעיות אורתופדיות אקוטיות (כמו שבר בקרסול) וישנן בעיות אורתופדיות כרוניות (כמו דלקת מפרקים ניוונית), ישנן בעיות פשוטות שניתן להחלים מהן יחסית בקלות ולעומת זאת ישנן שיגרמו לנכות קבועה ומוגבלות תפקודית קשה לשארית חייו של המטופל. אי לכך, חשוב להתייחס לכל מקרה לגופו, אם כי הטיפול באמצעות לייזר קר יכול בהחלט לסייע רבות לסובלים ממגוון רחב של בעיות אורתופדיות.

באילו בעיות אורתופדיות ניתן לטפל באמצעות תרפיה בלייזר רך?

באמצעות תרפיה בלייזר קר ניתן לטפל בעיקר בבעיות אורתופדיות ברקמות רכות. הכוונה היא לבעיות בגידים, בשרירים, בסחוסים, ברצועות, בעצבים וכיו"ב. בעיות אורתופדיות שכיחות שנהוג לטפל בהן כיום באמצעות תרפיה בלייזר רך הן למשל תסמונת התעלה הקרפלית, כאבי גב תחתון, שרירים מכווצים, כאבי ברכיים, כאבים במפרק הירך, כאבי צוואר, דלקות גידים ועוד. מעניין לדעת כי ישנם מטופלים עם בעיות אורתופדיות מגוונות שהגיבו היטב לטיפול באמצעות לייזר וזאת לאחר שסבלו זמן רב מתסמינים כאלה ואחרים, שלא הגיבו לטיפולים שמרניים אחרים.

באמצעות תרפיה בלייזר קר ניתן להקל הן על הסובלים מבעיות אקוטיות והן על הסובלים מבעיות כרוניות ולהביא מזור לסובלים מכאבים בדרגות חומרה שונות, לסובלים מדלקות ברקמות רכות ועוד. הטיפול המבוסס על לייזר קר מטפל בדלקות, מעודד את תהליכי ההחלמה הטבעיים של הגוף ומקצר את משך הריפוי של הרקמות הפגועות.

מה הם היתרונות של תרפיה בלייזר רך עבור הסובלים מבעיות אורתופדיות?

אחד היתרונות המרכזיים של תרפיה בלייזר רך עבור הסובלים מבעיות אורתופדיות, בא לידי ביטוי בכך שמדובר בטיפולים שאינם יקרים במיוחד ובנוסף מדובר בטיפולים שנמצאים בשימוש מכונים אורתופדיים רבים בכל רחבי הארץ. אי לכך, מדובר על טיפול חסכוני, זמין ונגיש. מעבר לכך, ישנם כיום מכשירי לייזר קר ביתיים לשימוש עצמאי, המאפשרים למטופלים לחסוך אפילו את ההגעה למכון האורתופדי או למרפאת הכאב.

יתרון חשוב נוסף שיש להזכיר בהקשר של תרפיה באמצעות לייזר רך, מתבטא ברמת היעילות הגבוהה של שיטה רפואית זו: לא זו בלבד שהטיפול בלייזר רך תורם לשיפור משמעותי בקרב הסובלים מבעיות אורתופדיות מגוונות אלא שהשיפור מורגש במקרים רבים תוך טיפולים ספורים בלבד. כמו כן כפי שציינו, ישנם חולים רבים שנהנו מהקלה משמעותית בתסמינים רק בעקבות השימוש בתרפיה בלייזר קר וזאת לאחר שהתנסו במגוון טיפולים שמרניים אחרים.

כמו כן תרפיה בלייזר קר היא שיטה בטיחותית מאוד, שלא כרוכה בסיכונים רפואיים ולא גורמת לתופעות לוואי כלשהן לטווח הקצר או הארוך. בזמן הטיפולים המטופלים לא חשים כאבים או אי נעימות ומשך הטיפול קצר מאוד ולעיתים עומד על דקות ספורות בלבד.

מעבר לכל זה תרפיה בלייזר קר היא שיטת טיפול שאינה פולשנית, היכולה במקרים מסוימים למנוע טיפולים פולשניים כמו ניתוח אורתופדי. לאור כל זה, אם אתם סובלים מבעיה אורתופדית מסוימת, טוב תעשו אם תבררו אצל הרופא המטפל שלכם על האפשרות לקבל טיפול באמצעות מכשירי לייזר קר.

אז מה היה לנו בכתבה:
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!